آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

6 نکته مهم برای انتخاب درست


برای استفاده از سیستم پکیج در منزل، ساختمان یا اداره باید به نکات مهم زیر در انتخاب پکیج توجه کنید برای انتخاب پکیج مناسب با تهران سرویس کاران همراه باشید.

1) آیا اندازه ساختمان را محاسبه کرده اید؟

مهمترین نکته قبل از انتخاب پکیج بررسی اندازه ساختمان یا فضای تحت پوشش دستگاه است.

هر پکیج با توجه به ظرفیت حرارتی خود می تواند ناحیه خاصی از ساختمان را گرم کند. برای محاسبه ظرفیت دستگاهی که نیاز واحد را برآورده می کند، باید طبق فرمول زیر عمل کنید: نمایندگی بوتان کرج

اندازه ساختمان x 150 کیلو کالری ÷ 860

به عنوان مثال، اگر خانه شما 100 متر مربع مساحت داشته باشد و آن را در فرمول بالا قرار دهیم، نتیجه اعداد به عنوان برآورد ظرفیت پکیج مورد نیاز ساختمان در نظر گرفته می شود.

این میزان ظرفیت پکیج البته بستگی به این دارد که خانه شما عایق مناسبی داشته باشد و حتی منطقه جغرافیایی می تواند در محاسبه ظرفیت دستگاه موثر باشد. بنابراین باید توجه داشت که ضریب خطا وجود دارد.

2) اندازه و فضای بسته چقدر است؟

نکته بعدی توجه به ابعاد بسته بندی طول، عرض و عمق این دستگاه است. این باید متناسب با مکانی باشد که قصد دارید دستگاه را نصب کنید. اگر کیسه له شود، فضای بیشتری نیاز خواهد بود.

3) ارتفاع دودکش محل نصب این دستگاه چقدر است؟

ارتفاع دودکش نصب شده برای پکیج در ساختمان های مختلف متفاوت است بنابراین اگر ارتفاع دودکش کم باشد می توانید پکیج را بدون فن تهیه کنید اما اگر ارتفاع دودکش زیاد است باید مجهز به ارتفاع دودکش دودکش یک فن که به دفع گازهای حاصل از احتراق از دستگاه کمک می کند

4) چه سوخت هایی در ساختمان شما وجود دارد؟

گفتیم که پکیج گرمایشی از یکی از منابع انرژی زیر استفاده می کند: گاز، برق، گازوئیل یا هر دو سوخت. بنابراین ابتدا منبع سوخت منزل خود را مشخص کرده و سپس پکیج مناسب را خریداری کنید.

5) آیا به یک بسته تبدیل نیاز دارید یا دو تبدیل؟

در یک ست مبادله ای، دسترسی فوری شما به آب گرم سریعتر خواهد بود، اما میزان ته نشینی این دستگاه نسبت به مدل مبادله دوبل بیشتر است. بنابراین اگر در ساختمان مصرف آب گرم بالایی دارید و آب ورودی به ساختمان نمک زیادی دارد، با توجه به اینکه قیمت خرید کیت تک تبدیلی پایین است، در صورت انتخاب یک دیوار تبدیلی، کیت دوتایی را انتخاب کنید. . -کیت مونتاژ شده، حتما در ورودی فیلتر لجن نصب کنید تا آب سرد این دستگاه گرفته شود تا دستگاه بعداً دپو را دریافت کند.

6) پکیج دیواری یا زمینی؟

هنگام انتخاب نوع دیوار یا نوع کف برای ست باید به چند نکته توجه کنید. اگر چندین حمام در خانه خود دارید یا تعداد پره های رادیاتور زیاد است، توصیه می کنیم پکیج کفی خریداری کنید که نیازهای شما را برآورده کند. آب گرم و سیستم گرمایش.

اما در آپارتمان های کوچک، مدل دیواری به صرفه ترین است، زیرا هزینه نصب پکیج دیواری کمتر است و به راحتی می تواند نیاز آب گرم و گرمایش اتاق های کوچک را برطرف کند.